Beoordelingen van Sasaki Dronten

Recente recensies

4.0
I Hermans
gisteren

Zat erg weinig smaak aan de sushi en de bestelling duurde net té lang 65 a 70 min.

Anniek
27 november 2022

Eten smaakte zoals altijd goed! Kwam nog goed warm aan in Biddinghuizen. Een deel van de bestelling werd niet geleverd, na bellen werd dit netjes alsnog gebracht. Dit duurde wel 50 minuten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
26 november 2022

Bezorging half uur later dan aangegeven. Hele zoute patat en de snacks waren koud. Wel hele lekkere, verse pokebowls.

a. gordijn
24 november 2022
Rianne
22 november 2022

Het eten smaakte prima, maar de bezorging liet te wensen over. Niet alleen was de bezorger er pas een half uur na het verwachte bezorgmoment, een deel van het eten was al afgekoeld en de bezorger probeerde sigaretten te krijgen (hij vroeg mijn vriend of hij rookt).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
21 november 2022

Lekkere sushi. Ook op tijd. Fijn. Lijkt dat het weer wat meer onder controle is.

Celine
21 november 2022

Een keer geprobeerd te bellen om te vragen hoe het ermee stond en toen werden we er af gegooid. Dus we wisten niet hoe het ervoor stond. We wisten niet of het überhaupt nog zou komen en ik had de hoop al opgegeven. Helaas 2 uur en 40 minuten gewacht op de maaltijd. Helaas was het zo laat dat ik al naar bed ging. Ik ben dit niet gewend van Sasaki, meestal rond 15 minuten wachttijd. Ondanks de lange wachttijd de maaltijd wel lekker zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam van Dijk
20 november 2022

Meer dan 2 uur gewacht op de bestelling (half 6 besteld, rond 8 uur geleverd!). Meerdere keren gebeld, maar Sasaki was telefonisch niet bereikbaar. Dit is inmiddels de derde keer dat het meer dan 1,5 uur duurt voordat de bestelling bezorgd wordt. Op tijd bezorgen heeft Sasaki blijkbaar niet op de rit. Jammer. Voorlopig bestel ik niet meer bij Sasaki.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
20 november 2022

We bestellen regelmatig en de kwaliteit van de bezorging gaat de laatste tijd hard achteruit. Vanavond werd het echt te gek. Het duurde 4 uur(!) voordat wij onze volledige bestelling hadden. Na 2 uur wachten hebben we meerdere keren gebeld maar werd er niet opgenomen. Na 2,5 uur kregen we de horen dat de bezorger net onderweg was. Na 3uur stond de bezorger pas op de stoep met maar de halve bestelling. Weer gebeld en de bezorger zou terugkomen met de ontbrekende helft. Half uur later nog niets ontvangen dus weer gebeld. Pas een half uur daarna, 4 uur na het plaatsen van de bestelling, kwam de bezorger met de ontbrekende helft. Foutjes en drukte kan, maar dit was te gek voor woorden. Niet kunnen genieten van het eten of de avond. Ik denk dat we voorlopig niet meer bestellen in de hoop dat de problemen in de tussentijd worden opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Iepsma
19 november 2022

Helaas wat koud .

Tineke
19 november 2022

Altijd lekker of je nu bestelt of daar eet

Marc
19 november 2022

Bestelling was 15 min te vroeg

Hugo. M
18 november 2022

Hello, Ik heb gisteren bejing soep besteld maar de soep was NIET PITTIG. Ik heb daarvoor gebeld om de soep PITTIG te maken. Volgende keer, wil ik de soep PITTIG. Met vriendelijke groet, Hugo. M

Hugo. M
17 november 2022

Eten was lekker.

Top
17 november 2022

Echt Heerlijk! Sneller bezorgd dan aangegeven

Raymond Prins
17 november 2022

Mooi op tijd , goede kwaliteit en goed warm

Hugo. M
16 november 2022

Eten was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hugo. M
10 november 2022

Eten was lekker.

Mindy
7 november 2022

Vaak te laat bezorgd, zelfs met online 3 uur voor bezorgtijd bestellen en al te hebben betaald. Lijkt of als je persoonlijk in restaurant besteld je voorrang krijgt, zou niet zo moeten zijn. Bel je wordt je kadootje toegezegd als excuus, krijg je niks. Stuur je mail met klacht krijg je geen reactie. Ik ben teleurgesteld daarin.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Langeberg
5 november 2022

Is perfect

Hugo. M
5 november 2022

Eten was lekker.

Esther
4 november 2022

We hebben pokebowl gehaald en was weer erg lekker.

Tamara Germann
4 november 2022

De bestelling werd op een ander nummer in de straat gebracht. Gelukkig kwamen de bewoners van het andere nummer de bestelling bij ons brengen. Het adres op de bon stond wel goed.

Martin Lanser
3 november 2022

Sushi was goed, maar de biefstukpuntjes waren niet best en te taai en teveel zenen. de nasi smaakloos en de kipsaté erg droog. voor ons geen Sasaki meer

-
31 oktober 2022

Snelle bezorging en lekkere pokebowls!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
30 oktober 2022

Super snel bezorgd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
30 oktober 2022

Lekkere sushi en snel klaar om op te halen

Bisschop
29 oktober 2022

De bezorging was een half uur later dan afgesproken. Omdat de bestelling pas om 20.00 uur bezorgd zou worden, werd het nu 20.30 uur. Dat is wel heel erg laat om dan nog te gaan eten. Ik vond het ook vervelend dat je pas in de mail kon zien hoe laat de bestelling zou komen, anders hadden wij het misschien wel opgehaald als dat eerder kon.

Renata
29 oktober 2022

Heerlijk! Niets op aan te merken. Aanrader!

Hannie Van Ouwerkerk
29 oktober 2022
Erik
27 oktober 2022

Erg lekker, nette prijs en deze keer ook gelukkig op tijd klaar.

Bianca
24 oktober 2022

Wij hebben anderhalf uur op de bestelling moeten wachten, we hadden om 17.15 uur besteld. Dat vinden wij best lang. De bestelling zou 18.15 uur arriveren, dit werd 18.45 uur. Dat het druk is, kan, maar schat de tijd dan beter in, of laat het even weten.

Ilonka Post
24 oktober 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
22 oktober 2022

Kroepoek vergeten(besteld voor de kids als voorgerecht) bestelling zou 18:45 komen, dit werdt 19.10

Fam. Pals
21 oktober 2022

Alles prima , Lief van het gratis zakje kroepoek Maar kleine tip. Cassave en kroepoek in 1 zakje kan niet. Kroepoek had daardoor z’n smaak verloren. Beter apart verpakken.

Anoniem
20 oktober 2022
Larissa
17 oktober 2022
Anoniem
15 oktober 2022
J. De Bruin
13 oktober 2022

Wederom super smakelijk en snel bezorgd

Foppen
12 oktober 2022

Goed eten , snelle bezorging

Hmmm lekker
12 oktober 2022

De zalm met knoflook was weer heerlijk

Marco
10 oktober 2022

Gewoon goed

Femke Robbertsen
9 oktober 2022

Het eten was top! Voor de eerste keer besteld en ga ik zeker vaker doen. De bezorging liet wel even op zich wachten, de bestelling zou 17.30u komen maar kwam uiteindelijk 18.15u aan. Geen probleem, kan natuurlijk druk zijn geweest. Maar zeker een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Foppen
9 oktober 2022

Lekker eten , op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Taling
9 oktober 2022

Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
9 oktober 2022

Eten was super goed!! Beste bestelde sushi tot nu toe!! We hadden besteld op een tijdsblok en ze waren ook prima op afgesproken tijd!! Echt een aanrader.

Edith
8 oktober 2022
Tineke
7 oktober 2022

Het is altijd lekker of je nu thuis eet of bij sasaki zelf , echt top

Bps
6 oktober 2022

Heb kwartier na de bezorgtijd gebeld waar mijn eten blijft. Zou 20 minuten later bezorgd worden. Half uur later nog geen eten. Gebeld wordt niet opgenomen toen maar naar toegereden waren ze de bon kwijt en geen eten klaar. 2.5 uur na de bestelling eindelijk eten. Bestel nooit meer eten daar waren meer klanten die hun bestelling niet kregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hugo. M
6 oktober 2022

Eten was lekker.

Erik
3 oktober 2022

Eten was heerlijk. Maar de rest is echt drama geworden. Bezorgen doen we al niet meer bij Sasaki, maar ook afhalen in het weekend doen we niet meer. Half uur in de zaak staan wachten voorbij het tijdstip dat het klaar zou staan. Andere mensen nog erger. Mensen wilden geld terug, het was een zooitje. Jammer, want zo gaat de zaak er aan. Tip: neem online gewoon geen bestellingen meer aan voor bepaalde tijdstippen als het te druk is. Vol = Vol. Dat kost omzet, maar is wel eerlijker. Dit kost jullie omzet én je goede naam. Hopelijk wordt dit snel weer beter, want nogmaals, nadat we het eten hadden was dat fantastisch lekker. Na meerdere 5 sterren reviews nu dus een minder goede. Hopelijk doen jullie er wat mee.

Nico
3 oktober 2022

Na ruim een uur te laat me eten gekregen bleek thuis de nasi gewoon witte rijst te zijn.

Kamp
3 oktober 2022

Na 1,5 uur wachten was Sasaki een half uur onbereikbaar. Na 2 uur maar zelf gaan rijden. Dat hielp, binnen 5 minuten kon ik alles meenemen. Vertraging is niet erg, maar communiceer erover...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Naomi
3 oktober 2022

18:16 besteld op zondagavond, verwachte bezorgtijd 19:20. Om 19:30 nog niks mogen ontvangen. Toen maar gebeld, nouja proberen te bellen. 13 keer gebeld, en alle keren werd ik eruit gegooid. Om 20:00 zelf maar heen gereden. Daar stond m’n bestelling achter de receptie, bijna klaar. Daar nog zo’n 10 minuten moeten wachten. Bestel voorlopig helemaal niks meer hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

n.v.t.
2 oktober 2022

er stonden mensen uren te wachten op hun bestelling, mijn bestelling klopte tot 2 keer aan toe niet, de vrouw achter de bali was erg onbeschoft en gemeen tegen de klanten

Simone
2 oktober 2022

Het eten was goed. Maar anderhalf uur wachtrij zonder excuses is in mijn beleving heel slecht.

Kirsten Smits
2 oktober 2022

Nooit iets ontvangen! Na bijna 2u ons geld terug gevraagd bij de balie en na gedoe gekregen en elders eten gehaald. 21u eindelijk avond gegeten. Kansloos!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

uytdehaag
2 oktober 2022

Zeer slecht. Ruim 2 uur moeten wachten. Na meerdere malen gebeld te hebben, kreg ik geen gehoor meer. Ik ben uiteindelijk zelf naar de zaak gereden om verhaal te halen. Daar ter plaatse bleek de zaak volledig vol te zitten met mensen die ook al een aantal uur aan het wachten waren. Met enige dwang aangegeven dat ik mijn geld per direct terug wilde, dit was lastig. Dit kon alleen online door hun geregeld worden, daar had ik totaal geen vertrouwen in. Als alternatief kreeg ik de optie om de bestelling te annuleren en nogmaals te bestellen zodat ze de bestelling alsnog opnieuw kon regelen. Dit geeft totaal geen vertrouwen. Na veel aandringen toch uiteindelijk na 2,25 minuten de bestelling gekregen en d.m.v. aandringen de €2,- bezorgkosten contant retour gekregen. Het lag zeker niet aan de bezorgers, die zaten namelijk keurig naast elkaar te wachten. Het probleem van tekort aan personeel en het maar aan blijven nemen van bestellingen, daar gaat het mis. Toen er nog geen thuisbezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin Hoekman
27 september 2022

Eten was lekker maar de volgensmij is het een grote loempia was niet extreem warm. Voor de rest was alles fantastisch

Ellen
27 september 2022

Prima eten en binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Joke Voorn
25 september 2022

De bami kan meer groente en pit hebben, de satesaus ook. Nu moest ik het zelf doen. Mag gerust wat duurder worden hoor! Geen probleem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manon Woolderink
25 september 2022
Vivian
25 september 2022

Het eten was zalig. Daar niets op aan te merken. Wel heb ik 1.5 uur moeten wachten op mijn bestelling en 3x gebeld hoe lang het zou duren. Dan een tijd krijgen en 10 minuten na die tijd weer opnieuw bellen. Het restaurant bracht je niet op de hoogte dat het zoveel langer ging duren en dat vind ik een verbeterpunt. Toen het eten er uiteindelijk was smaakte het gelukkig erg lekker.

Lex en Annie van Dijk
24 september 2022

Prima in orde

Hugo. M
22 september 2022

Eten was lekker.

Mandy
21 september 2022

Het was weer heerlijk!!

Jenny
14 september 2022

Wederom heerlijk gegeten.

Hugo. M
12 september 2022

Eten was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Perry
9 september 2022

Zowel Chinees als Sushi besteld. Over het Chinese eten was ik niet echt te spreken. De saus van de Foe Yong Hai vond ik persoonlijk te dun en de Babi panggang was veel te zout, gewoon niet lekker meer, de Nasi was verder prima. Maar is zeker beter Chinees eten te krijgen in Dronten. De Sushi was ook lekker, hier gaan we zeker vaker Sushi bestellen.

Simone
8 september 2022

Altijd heel lekker. Poke Bowl fantastisch!

Hugo. M
5 september 2022

Eten was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stark
4 september 2022

Het eten was echt super lekker! En de bezorging was ook erg snel.

René van der Elst
3 september 2022

Bestelling was niet compleet. Na een belletje werd het keurig binnen 5 min geleverd

A. J. Van Dijk
29 augustus 2022

Hoeveelheid is minder

Serina Spee
28 augustus 2022

Ik had aangegeven dat ik de bestelling om 18:30uur bezorgd wilde hebben, maar helaas stond de bezorger al om stipt 18:00uur voor de deur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Remy
26 augustus 2022

3 x besteld. Eerste twee keer goed. Deze keer direct na het eten enorme maagkrampen. Jammer

Krystian
25 augustus 2022

Heerlijk eten, zowel sushi als chinees menu 😃, eerder op de dag besteld en op de afgesproken tijd af te halen 👍

Melvin
24 augustus 2022

Eten was erg lekker en snel bezorgd. Ik had gevraagd om de wok to go box extra pittig te maken en dit hadden ze ook gedaan. Ik had er ook 2 kiploempias bij besteld voor 4€, echter waren de loempias erg klein voor 4€, had hier wel iets meer van verwacht. De soep die ik had besteld zag er heel anders uit dan op de foto en viel me ook wel tegen.

Ingrid
24 augustus 2022

Super lekker gegeten, genoeg voor 2 dagen voor ons. Bezorging was ook veel sneller dan in de e-mail vermeld werd.

Harry
23 augustus 2022
Rob
21 augustus 2022

Slecht ,de kip was er niet ,erg moeilijk doen na dat we hebben gebeld, eens maar nooit weer bij dit restaurant

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evert
21 augustus 2022
Iepsma
19 augustus 2022

Wachttijd afhalen te lang na bestelling via app 20 minuten na afgesproken tijdstip moeten wachten bij afhalen jammer..

Anouschka
19 augustus 2022

Geweldig service heerlijk eten jammer dat jullie niet in Biddinghuizen bezorgen. Maar echt super.

Jenny
18 augustus 2022

Super

Daniëlle
18 augustus 2022

Geweldige service!

Hugo. M
16 augustus 2022

Eten was lekker.

Gerda
15 augustus 2022

Snel bezorgd en zeer goed eten

Jeannette
13 augustus 2022

Heerlijke poke bowl

Koopman
10 augustus 2022
Chantal
10 augustus 2022

Prima sushi, supersnelle bezorging

M.K.. Mantel
5 augustus 2022

Een half uur vroeger dan voorspeld.

Judith
5 augustus 2022

De bezorging was deze keer top. De vorige keer had ik hierover een klacht. En het eten is gewoon erg lekker.

Anjes
1 augustus 2022

Prima op tijd en lekker.

Ilona Vosmeijer
31 juli 2022
Erik Zeedijk
30 juli 2022
Tineke
30 juli 2022

Zo als altijd was het weer lekker

Dick Carlier
28 juli 2022

Prima site, al kon ik niet alle producten van de menu-kaart vinden, erg jammer en het was behoorlijk zoeken waar wat stond. Maar het eten zelf is heerlijk en van goede kwaliteit

Matthijs
27 juli 2022

Bezorging was helaas een kwartier te laat.

Chantal
26 juli 2022

Op zich was het eten niet verkeerd maar weinig authentieke smaken. Porties waren prima maar de kip was erg droog. Jammer want de vorige keer was het wel lekker.

Charlotte
24 juli 2022

Zoals altijd heerlijk!

Judith
22 juli 2022

Jammer dat onze sushi op zn kant was vervoerd, hierdoor lag het door elkaar en waren de toppings van de betreffende sushi afgevallen.

Kevin van den Brakel
22 juli 2022
Hugo. M
19 juli 2022
Karolin
17 juli 2022
Anoniem
16 juli 2022

Eerder bij de concurrent besteld omdat deze bezorgen in Biddinghuizen, maar de kwaliteit van Sasaki is véél beter. De sushi wordt hier duidelijk met kennis gemaakt, is vers, en gemaakt van goede vis. Ik kom er zeker vaker voor naar Dronten rijden!

K
16 juli 2022

De bezorger was aardig, echter kwam de bestelling door elkaar geschud bij ons aan. Lekkage en dus een kapotte tas. Het schuim stond op de sojasaus.

Yvonne Bruggink-van Zoelen
12 juli 2022

Zoals gewoonlijk weer goede kwaliteit, goed warm en op tijd bezorgd

Jenny
11 juli 2022

Was weer heerlijk.

Dante
11 juli 2022

Altijd super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorreboom
3 juli 2022

Heerlijke poke en soep. Genoten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
1 juli 2022

Wat mij betreft de beste sushi van Nederland

Francien
26 juni 2022
Jenny
25 juni 2022

Op de aangegeven tijd geleverd. Ook goed verpakt. Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk

Geert Eggen
22 juni 2022

Lekker en goed gegeten, was ruim voldoende. Bestellen via app gaat heel gemakkelijk. Toppie. Afhalen precies op tijd.Heel goed.

De Boer
20 juni 2022

Zondag bestelling gedaan, kwartier laten dat gepland kwam het eten wat niet warm was. Tevens tjaptjoi ruikt zuur. Vandaag terug geweest waar we dit voor de tweede keer hebben aangegeven. Jonge mevrouw achter de balie ruikt en geeft aan “ niets aan de hand” draait haar rug naar mij toe. Wij komen ieder geval niet meer terug…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
19 juni 2022

Heerlijk gegeten en sneller geleverd dan werd aangegeven, top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte Wijnen
18 juni 2022
Bram
16 juni 2022

Super goede kwaliteit en ook leuk te zien dat er nieuwe gerechten op de menukaart staan. Helaas waren de warme hapjes een beetje lauw en niet lekker warm en krokant. De sushi daarentegen was geweldig!

Anne
12 juni 2022

Alles is naar wens

Nikki
6 juni 2022

Kwart over 6 zou het eten klaar staan om af te halen dit was uiteindelijk pas om kwart voor 7 klaar. Kwaliteit van het eten was goed.

Marlous
6 juni 2022

Helaas pas na 2.5 uur ons eten gekregen… prima dat het druk is, maar zet dan geen verwachte bezorgtijd van een uur neer.

Sanne
30 mei 2022

Erg lekker en ideaal om zo online te bestellen! Goede prijs/kwalileit verhouding.

Rob
30 mei 2022

Lekker en vers.....te laat bezorgd en veeeeeels te weinig voor ruim 60! Euro

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sonja
27 mei 2022

Heerlijke sushi, goede kwaliteit en super service!

Annelies
27 mei 2022

Kwart voor zes besteld via eigen website, verwachte levertijd 19.05. Om 19.20 gebeld, bezorger kwam eraan. Eten is uiteindelijk 19.45 bezorgd. Twee uur later. De warme gerechten, waren lauw bij levering. Jammer. Sushi vers en goed!

Meijer
26 mei 2022

Om half 6 besteld en pas om half 8 bezorg! Wij hadden 5 kinderen die honger hadden SUPER slecht dit!!!

van der Linden
26 mei 2022

Heerlijk eten!

Erik
25 mei 2022

Na meerdere keren 5 sterren reviews te hebben gegeven was het deze keer helaas echt weer minder. De laatste tijd is bezorgen echt een drama. Regelmatig zijn ze veel te vroeg, maar deze keer 35 min te laat op een door de weekse dag. Sushi was ook niet wat we gewend zijn. Viel uit elkaar en in ongelijke stukken gesneden. Smaak was wel top en de sushi burrito is heerlijk. Doe wat aan je bezorging Sasaki want dit is voor ons een reden om naar de concurrentie te gaan.

Robert
19 mei 2022

Heerlijk vers en super lekkee

a gordijn
17 mei 2022
mw. M.K. Mantel
17 mei 2022

Lekker eten en supersnel bezorgd!

Ron
15 mei 2022

De eerste en zeker niet de laatste bestelling. Bezorging was snel. Het eten was warm. En het heeft fantastisch gesmaakt. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
13 mei 2022

Eten was goed, knapperig, vers en van goede kwaliteit. Bezorging was precies op tijd. Echte aanrader.

M
7 mei 2022

Mocht iets pittiger. Maar we zijn heel tevreden

De With
30 april 2022

Overzichtelijk en makkelijke website . Snelle bezorging en vriendelijke bezorger . Eten was ook lekker .

Ilse
26 april 2022

Kwartiertje te laat bezorgd, maar heerlijk gegeten!

Raymond
25 april 2022

De smaak was prima, alleen is drie van deze loempia's niet meer dan een voorgerecht. Dit terwijl een "gewone" loempia volstaat als een complete maaltijd. Volgende keer weer een "gewone" loempia. De verwachte bezorgtijd van een uur was gelukkig 20 minuten korter, maar toch wel veel langer dan afhalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
23 april 2022

Lekker en op tijd klaar

Joseph
11 april 2022

Wij hebben 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Tweemaal gebeld in de tussentijd en allebei de keren werd alleen maar gezegd: de bestelling is onderweg. Lijkt mij sterk dat binnen hetzelfde dorp een bestelling nog 45 min. onderweg is als hij al onze kant op was. Met onze klacht werd helemaal niets gedaan of aangeboden ter compensatie, alsof het heel normaal is om 2 uur op je bestelling te wachten en te worden voorgelogen als je belt waar je nu rekening mee moet houden qua tijd. Bij aankomst de gefrituurde producten natuurlijk gewoon koud en zelf met de airfryer opgewarmd. Andere sushi was nog lekker. Houd er geen goed gevoel aan over doe hoe je behandeld wordt.

Nico oosterbeek
10 april 2022

Mag iets meer smaak aan zitten

Daniëlle
9 april 2022

Vandaag een nieuw ingrediënt in mijn chirashi bowl. Ik ben er geen fan van, vond de vorige perfect. Maar ik kan het er uit vissen dus verder helemaal prima!

Marcela van Maanen
5 april 2022

Ontzettend lekker allemaal en oog voor detail.

Colin van Zadelhoff
4 april 2022
Natasja
4 april 2022

Het eten werd sneller bezorgd dan in 1e instantie aangegeven, dus dat was super. De kwaliteit was ook voor herhaling vatbaar, lekker warm en heerlijk van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merel
28 maart 2022

Zoals altijd heerlijk!

Mariska kaspers
26 maart 2022

Heb anderhalf uur moeten wachten op de bestelling.

Sandra
23 maart 2022
Allachka tump
23 maart 2022

De Sushi en alle eten is van top kwaliteit Echt een aanrader om daar te eten of eten te bestellen

a gordijn
22 maart 2022
Rosita
22 maart 2022

De bestelling was iets te laat maar we kregen netjes een mail dat onze bestelling onderweg was. En het eten smaakt lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
14 maart 2022

Beetje tegenvaller deze keer. Om 18:00 afhalen bleek pas 18:20 klaar te zijn. Dus wachten in een overvolle ruimte. Niet echt fijn. Eten was ook niet bijzonder. Stoofvlees was niet lekker zacht en de gefrituurde kip smaakte naar oude oliebollen (oud vet). Sushi is altijd erg goed, maar dit was jammer. Hopelijk volgende keer weer beter. Wellicht door de drukte minder dan normaal.

Anne-Lotte
13 maart 2022

Sushi besteld om 17.55. De verwachte bezorgtijd was 18.55. Uiteindelijk kwam het pas om 19.30 uur…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

simone
13 maart 2022

Heel lekker als altijd!dank u wel.!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Krystian
12 maart 2022

Erg lekker en veel, mijn vrouw is dol op sushi en ik op Chinees dus iedereen blij 😁👍

H.iepsma@kpnmail.nl
12 maart 2022
Christiaan Trox
11 maart 2022
Dirk
3 maart 2022
Prins
1 maart 2022

Het wachten was te lang. Meer dan een uur. Vervolgens de loempia’s drijf nat en kapot gescheurd. Overige gerechten te zout.

Jan van der Klip
27 februari 2022

heel erg lekkere en verse sushi. Ik bestel zeker weer.

Petra Dijkgraaf
25 februari 2022

Helaas was de sushi erg droog,nooit eerder ervaren, net of tal paar dagen oud was.

Robert Hofman
24 februari 2022
M.K. Mantel
22 februari 2022

Tomatensoep was super lekker, bami nogal smakeloos. De bezorger kwam precies op het aangegeven tijdstip. Het eten was nog net lauw, absoluut niet warm. Portie was ruim voldoende!

Simone
19 februari 2022

Hele lekker eten. Snelle bezorging.

Verhoeve
18 februari 2022

Prima geregeld, snel bezorgd en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Janna
17 februari 2022
Nico
14 februari 2022

Was weer lekker, bedankt

Ijsseldijk
14 februari 2022

We hebben lang gewacht bij het afhalen op de bestelling. Het eten was wel weer heerlijk gelukkig. Alleen de loempia was echt niet meer knapperig maar slap.

jaap
13 februari 2022

2 uur wachten op je eten vind ik wel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

NE
10 februari 2022

Snel bezorgd en goed eten!

Merel
9 februari 2022

Heerlijk gegeten, super bezorging

Charlotte
9 februari 2022
van der Linden
6 februari 2022
Maureen
5 februari 2022
Verhoeve
1 februari 2022

Keurig op tijd geleverd, we hebben lekker gegeten

M. Saelens
31 januari 2022

Snel bezorgt, heerlijk gegeten!

RJT
30 januari 2022

Heerlijk eten en ruime porties, duurde lang maar is het wachten waard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B. van der Zouw
30 januari 2022

Voortreffelijk eten en op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
29 januari 2022

Sushi was heerlijk. Loempia was wat nat. Verder klopte de bestelling niet helemaal. Geen reactie, bleek dat ze de telefoon uit hadden. Ben langs gegaan, is toen terplekke opgelost. Ik begrijp dat het druk is maar geen gehoor geven aan klanten vind ik wel echt teleurstellend. Vaak kloppen de bestellingen niet helemaal.

Nico
29 januari 2022

Lekker eten, wel 20 minuten moeten wachten bij afhalen terwijl aangegeven stond ik op dat moment kon ophalen.

Matthijs Wentink
25 januari 2022

Elke keer weer lekker. Ga zo door!

Erik
24 januari 2022

Was weer heerlijk. Was vooral leuk is, is dat er nu Family pakketten sushi zijn. Dit is toch net ietsje voordeliger. Gaan we vaker nemen. Top kwaliteit. Ga zo door!

L. STARING
23 januari 2022

We hadden n schotel besteld met 64 stuks Sushi. Het was goed verzorgd en lekker. Voor herhaling vatbaar.

Rob
23 januari 2022

Top goed verzorgd

Kramer
21 januari 2022
Danny
20 januari 2022

Heerlijk eten!

Schreuel
18 januari 2022

Heerlijk vers eten..... super aanrader !!

Marjo
17 januari 2022

Heerlijke sushi en vlotte bezorging.

vdZaan
16 januari 2022
Rosita
16 januari 2022

Wij vinden dat de suhsi lekker is en wordt netjes bezorgd. Nu 2x besteld bij jullie, en dat gaan we vaker doen. Bevalt is heel goed.

Milou
16 januari 2022
Arjen
16 januari 2022

Eten smaakte prima, alleen jammer dat als je bijna een uur van te voren bestelt, en komt op de afgesproken tijd, dat we nog een kwartier moesten wachten....

Žanet
14 januari 2022

Top!

Do
13 januari 2022

Ik had tofu in hete saus besteld. Bestelling kwam mooi op tijd. De tofu was grof gesneden en niet gebakken , had een vreemde smaak. Niet wat ik van tofu gewend ben. Was echt niet lekker. Vies zelfs. Wat erg jammer was, want de saus was wel erg lekker van smaak. De nasi opgegeten want die was goed, maar het gerecht weggegooid. Echt jammer, want het ging me uiteindelijk om het tofu gerecht.

Jacqueline van den Bos
10 januari 2022
Prins
10 januari 2022

Mooi op tijd een goede kwaliteit geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anjes van Kooij
9 januari 2022
Sojtsma
9 januari 2022

Al het eten was heerlijk

Ruben
4 januari 2022

Bezorger kwam precies op de afgesproken tijd alleen miste er wat van de bestelling. Na een telefoontje van ons kwamen ze dit netjes na bezorgen. Het eten smaakte erg goed voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Juur
2 januari 2021

Lekker eten voor een goede prijs. Top Chinees!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

janet
2 januari 2021

Heerlijk!

van der Linden
2 januari 2021

Wat een fantastische sushi weer! We hebben echt heerlijk gegeten!

Bas Donker
1 januari 2021

Heerlijk gegeten (Happy menu) en bezorging stipt op tijd!

Mariska
1 januari 2021
Villanueva
31 december 2021
Erik
31 december 2021

Ondanks de drukte en daardoor wat langere wachttijd door oudejaarsavond was de kwaliteit weer top. Ook een paar leuke presentjes in de tas erbij. Leuk!

B.van der Zouw
31 december 2021

Ver binnen de tijd bezorgd en goed klaargemaakt eten . Zeer tevreden .

Marieke
29 december 2021

Het eten was vers, erg lekker en een goede hoeveelheid. De bezorging was exact op tijd.

L.
28 december 2021

Kwaliteit van het eten was goed. Jammer dat de bestelling pas 20 minuten na de afgesproken afhaaltijd, klaar was.

Leroy
27 december 2021

Anderhalf uur later dan aangegeven (in totaal 2,5 uur gewacht) en de box was ook nog eens door elkaar geschud.

Peter
27 december 2021

Netjes in box, mooi op tijd goed gedaan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van roemburg
26 december 2021
Romy
25 december 2021

Sushi was top! Echt erg lekker, eten was ook mooi optijd.

Veronique R
24 december 2021

Altijd lekker!

G.T. van der Vlies-Blokker
23 december 2021

Het was 22/12 buiten behoorlijk koud en de bestelling werd in een gewone fietstas bezorgd, waardoor niet alles nog goed warm was. Dit had wel beter beschermd mogen zijn: dubbel ingepakt bijvoorbeeld.

Patryn
22 december 2021

Altijd top

Janet
22 december 2021

Wat is jullie sushi toch lekker!!

X
21 december 2021
Barbara
19 december 2021

Heerlijk Chinees gehaald.

Herman
18 december 2021

Heerlijke sushi. Vers en met verrassende smaak combinaties. Bezorging een kwartiertje later dan aangegeven. Kortom voor herhaling vatbaar.

Prns
14 december 2021
Danny
12 december 2021

De sushi was fantastisch lekker, nog niet eerder ergens zulke lekkere sushi thuis gekregen. Alles super vers, en ruim voldoende. Hier zal ik de volgende keer zeker opnieuw bestellen. Enig min puntje was, had om 17.30 een bestelling voor 18.30 gedaan, en ongeveer 20.10 was het er pas. Gelukkig was het super lekker dus het wachten werd beloond.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Poel
12 december 2021

Voor de derde keer op rij heel lang moeten wachten , eerste keer half uur, tweede keer half uur, derde keer 1 uur……gebeld geld terug gevraagd en ergens anders heen gegaan. Helaas dit was voor ons de laatste keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dronten
12 december 2021

2.15 uur op bestelling gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Betsie
12 december 2021
Carolien
11 december 2021

Heerlijk gegeten. Ga vaker bij jullie bestellen!

Klaren
6 december 2021

Helaas niet gekregen wat we besteld hadden. Ipv nr 122 kregen wij nr 125

Moger
6 december 2021
AE
4 december 2021

Het eten stond op de afgesproken tijd klaar smaakte heerlijk.

Ronnie
4 december 2021

Alweer fantastisch gegeten elke keer als ik mijn loempia aangeef met bami gevuld te worden gebeurt dat👌kleine loempia zijn ook fantastisch en me vriendinnetje vind elke keer de pokebowl ook zalig👌👌👌bezorging is altijd ruim voor de tijd Elke keer weer zalig en lekker eten!

R.Doesburg
3 december 2021

Wederom heerlijk gegeten en bezorging was uitstekend.

Manon
3 december 2021

Altijd super lekker eten en razensnel bezorgd!! Helemaal happy met Sasaki

B.van der Zouw
2 december 2021

Ik beveel de kiploempia aan want die is erg lekker het eten was ver binnen de tijd geleverd en smaakte voortreffelijk.

De Morgen
1 december 2021

Vers, mooie presentatie en op tijd geleverd

Fam. Taling
1 december 2021

Was erg lekker.

Max
29 november 2021

Snel bezorgd, beste sushi in de omgeving

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stienstra
28 november 2021

De bezorging was op de tijd zoals door gegeven. Het eten was wat afgekoeld, maar wel erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annie van Dijk
28 november 2021

Prima voor elkaar, alleen de ajam pangang zaten botjes in.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Y.B.
28 november 2021

Op tijd bezorgd en erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mees
28 november 2021

Loempia's vergeten + 10 minuten later bezorgd dan verwachte tijd.

Rik van der Veeen
27 november 2021

2 uur wachten, om te janken…

Ron Foesburg
27 november 2021

Heerlijke en verse sushi en prima service👍

Marije
25 november 2021

Online besteld, stond klaar op de aangegeven tijd en was uiteraard heerlijk

Elroy
23 november 2021

Eten was er snel . En was heerlijk en genoeg

Erik
23 november 2021

Altijd super lekker. Wat fijn is, is dat het consistent goed is. Mooi vers, goed verpakt. Helemaal top!

Andre
21 november 2021

Dikke prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronnie
21 november 2021

Eten was weer fantastisch Zoals elke keer👌

Frank
18 november 2021

We hebben ontzettend lekker sushi gegeten. Vers! Voor herhaling vatbaar!

Anja
16 november 2021

Mijn eten was lauw, erg jammer

Rob
8 november 2021

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gea
7 november 2021

Heerlijke Sushi en Bami Sasaki!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron Doesburg
7 november 2021

Sushi was lekker en vers👍

Xandra
6 november 2021

Normaal gesproken zijn wij altijd zeer tevreden, maar vanavond niet. Het leek wel of de kok uitgeschoten was met de chilivlokken in de loempia's. De kinderen kregen het niet weg en wij hebben allemaal een hele sloot water weg moeten drinken, om de hitte een beetje te kunnen verkoelen.

Bvdzouw@msn.com
31 oktober 2021

Was weer mooi voor de tijd geleverd en smaakte voortreffelijk

De bruin
27 oktober 2021

Zo altijd weer top

A.
25 oktober 2021

Het was weer heerlijk!

Cacharel
24 oktober 2021

Bestelling was niet compleet. Na telefoontje geen excuses en of ik het missende zelf wilde ophalen. Uiteindelijk is het gebracht.. na 40 mins wachten!

Michelle
23 oktober 2021
Ada Moerdijk
23 oktober 2021
Dennis
22 oktober 2021

Sushi waar heerlijk. Alleen er zat een rare smaak aan de sojasaus.

B.van der Zoue
19 oktober 2021

Compliment voor de snelle bezorging en het eten was voortreffelijk.👌👏👏

Erik
17 oktober 2021
Steve K.
13 oktober 2021
Marco
9 oktober 2021

Veel variatie en goede kwaliteit sushi. Heerlijk gegeten weer!

Lineke
9 oktober 2021
Vermaak
8 oktober 2021

Top

B.van der Zouw
7 oktober 2021

Zeer lekker en smaakvol en binnen de tijd geleverd. Zeer tevreden.

Braam
5 oktober 2021

De kippensoep enorm zout, niet te eten, zoute mond, kreeg wel na het bellen hier over nieuwe soep, maar die was nog steeds te zout, volgende morgen nog een zoute mond

Jan
3 oktober 2021

Het was heerlijk wat we besteld hadden. Vroeger was de gebakken banaan erg droog nu was heerlijk om te eten. Voor herhaling vatbaar.

Ronald
3 oktober 2021
De Bruin
3 oktober 2021

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.M.
1 oktober 2021

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd

Erik
27 september 2021

Bokebowls waren heerlijk. Bezorging was bijna een uur te laat. Dat is wel heel ernstig, ook voor een zondag. Bezorger zelf vriendelijk. Voortaan misschien maar niet meer op zondag bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
20 september 2021

Super

Sandra Hasselman
19 september 2021

De gerechten zijn wat flauw, het mag wat ons betreft wel wat pittiger. Hoeveelheid vlees in kip zwarte bonensaus was minimaal.

Vosseberg
19 september 2021

Shashimi mag net iets dunner en een shashimi box met bv 20 stuks(10 om 10) zou ook erg tof zijn in het menu.verder echt top ondanks m'n afkeer van avocado .

Monique
17 september 2021

Was weer heerlijk!

Geert
11 september 2021

Elke keer heerlijke en verse sushi en poke bowls.

Jamila
8 september 2021

Het eten was heerlijk, maar helaas kwam ik een haar tegen in de sla van mijn spicy tonijn rol, wat de plezier wat minder maakte. Maar voor de rest was het heerlijk.

Erik
4 september 2021

Prijzige, maar erg lekkere sushi!

Marieke
3 september 2021

Heerlijk gegeten! Alles erg vers!

Bram
3 september 2021

Goede kwaliteit en meer dan voldoende.

Dubois
3 september 2021

Bestellen via de site werkt heel makkelijk, snel en goed. Lekker gegeten.

Cindy
31 augustus 2021

Lekkere, verse sushi! Perfect op tijd bezorgd, top!

Monique Tump
29 augustus 2021

Graag de volgende keer wasabi, sojasaus en stokjes erbij…… was nu vlug naar de winkel rennen of eten zonder wasabi en sojasaus😕

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pietersma
26 augustus 2021

Bestelling konden we om 18:15 ophalen,maar om 19:05 was het nog niet klaar. Dit is de tweede keer dat we lang moesten wachten. Kwaliteit van de Sushi is geweldig en zeker 5 sterren waard

Carla de jong
23 augustus 2021

Prima eten voldeed aan verwachting