Avaliações de Sasaki Dronten

Avaliações recentes

4.0
Marcel
19 junho 2026

Altijd even constant, vers en zeer smaakvol? Vriendelijk, gereserveerd, hard werkende mensen met veel passie en gevoel en oog voor kwaliteit. Het restaurant zelf mag wat aandacht hebben. We komen er met plezier, bestellen via de website gaat perfect.

A. Cornelissen
17 junho 2026

Goede prijs kwaliteit verhouding en bezorging was prima op tijd.

Hugo. M
9 junho 2026

Eten was lekker

Gaby Zijlmans
3 junho 2026

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd

Angela
1 junho 2026
Erris
29 maio 2026

Altijd goed, wat wel jammer is, is die 25 cent voor ideal. Een beetje over de top als je al voor een kleine 40 euro besteld.

Hugo. M
27 maio 2026

Eten was lekker

Jan
26 maio 2026

Altijd zeer tevreden.

Iepsma
24 maio 2026
M
24 maio 2026
JT
23 maio 2026

Eten was heerlijk! De bezorger netjes maar er was overal saus 🤦‍♀️

Cindy Elmont
22 maio 2026

Heerlijk gegeten! Mals vlees (Peking Eend) en heerlijke groente

Anna
21 maio 2026

Altijd lekker, steady kwaliteit!

Pepi
21 maio 2026

Chinese bami met garnalen is heel lekker

Judith
20 maio 2026

Warm eten, goede kwaliteit, netjes verpakt, grote porties.

Jenta
20 maio 2026
Hugo.M
19 maio 2026

Eten was lekker

Bert Stegeman
11 maio 2026
Els Pol-Lodder
10 maio 2026

Het was niet aan de warme kant

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hugo. M
5 maio 2026

Eten was lekker

Hugo. M
5 maio 2026

Eten was lekker

Nico
4 maio 2026

Nu al voor 2e keer achter elkaar verkeerde bestelling gekregen: menu C besteld maar ipv kipfilet in zwarte bonensaus wilde ik de Bapi pangang met Ketjap. Maar telkens krijg ik bestelling met kipfilet in zwarte bonensaus en wordt de gewone bapi pangang verwisseld met Bapi Pangang met Ketjap🙈😔

F.H.
3 maio 2026

Prima kwaliteit en heerlijk gegeten. Keurig op tijd bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anne-lotte
2 maio 2026
Sabina
30 abril 2026

Was op het verkeerde adres bezorgd, gelukkig werd ik door de over buren gebeld

Hugo. M
30 abril 2026

Eten was lekker

Hugo. M
30 abril 2026

Eten was lekker

Hugo. M
30 abril 2026

Eten was lekker

Nico
29 abril 2026

Prima

Bert
24 abril 2026

1ste keer hier besteld ,in 1 woord TOP

Wendy
21 abril 2026

Eten is heerlijk, staat op tijd klaar. Prima.

Danny Oosting
19 abril 2026

Altijd hele lekkere en verse sushi. Beste van Dronten!

Moger
19 abril 2026

Heerlijk gegeten

Hugo. M
17 abril 2026

Eten was lekker

Walter
16 abril 2026
Anna
14 abril 2026

Goede kwaliteit. Afhaal besteld, op tijd klaar en heerlijk warm.

Megan Leeuw
9 abril 2026

Every time I order my food is made super quickly, it always reaches my home super hot, always so tasty and perfect!! The prices are super fair for the amount of food you get. Even the chopsticks are amazing! This may be my favorite restaurant in town. ♡

INJ
7 abril 2026

Was weer lang geleden dat er een Drontse Game Night werd georganiseerd maar met de Sasaki Stickers op de schalen weet je dat het met eten wel op "hoog" niveau wordt geregeld (3e etage)

Joe blogz
5 abril 2026

volgens mij had de bezorger het plastic tasje met eten laten vallen alles had gelegd en was een zooitje … 😤 Eten wat je verwacht van wereld stad Dronten redelijk dus

Harry
5 abril 2026

Half uur sneller dan verwacht en de zelfgemaakte loempia was echt heerlijk

j
4 abril 2026

ik kreeg het verkeerde eten bezorgd, toen ik hierover belde kreeg ik te horen dat het dten dat ik wilde, alleen afhaal was??? maar toch staat het op de website. ze kwamen vervolgens jet verkeerde eten ophalen, maar wilde het niet omruilen voor het juiste eten

Liesbeth Jacobs (The Netherlands)
31 março 2026

Bezorging was heel snel en we hebben hwerlijk gegeten. Ook grote porties, we hebben morgen nog een keer eten ;)

Astrid
30 março 2026
Remco
29 março 2026

Heerlijk gegeten

Annette
29 março 2026

Goede kwaliteit, niets op aan te merken.

Hugo. M
26 março 2026

Eten was lekker

Natasja
26 março 2026

De bestelling werd veel eerder bezorgd dan volgens de bestelbevesting. Ik vond dit wel fijn want ik had een beetje laat besteld en was bang dat ik heel lang op mijn eten moest wachten maar gelukkig niet.

Justin
23 março 2026

De wok to go boxen zijn echt een aanrader, heel veel eten en onwijs lekker voor een betaalbare prijs

Pepi
21 março 2026

Altijd lekker gegeten

Hugo. M
20 março 2026

Eten was lekker

Hugo. M
20 março 2026

Eten was lekker.

Hugo.M
17 março 2026

Eten was lekker

Pepi
16 março 2026

Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin

Stephan
14 março 2026

Was goed en erg mals vlees.

Hugo. M
14 março 2026

Eten was lekker

Sabina
13 março 2026

Super snelle levering, beef was alleen wel iets droog.

Hugo. M
10 março 2026

Eten was lekker

Hugo. M
9 março 2026

Eten was lekker. Maar de wijn was gewoon azijn. Niet te drinken. Sorry.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kevin
4 março 2026

Uitstekende kwaliteit van sushi, houden rekening met allergieën wanneer aangeven, goede service en altijd even vriendelijk.

Hugo. M
4 março 2026

Eten was lekker

FenE
2 março 2026

Eten zoals altijd top, alleen jammer dat de punten van 24-08-2025 niet meegenomen worden in mijn totaalpakket

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kevin
2 março 2026
Anita
1 março 2026

Het was heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

YB
1 março 2026

Heerlijk eten, zeer vlotte bediening

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esther
27 fevereiro 2026

Heerlijke sushi en super snelle bezorging

Hugo. M
27 fevereiro 2026

Eten was lekker

Carlien
24 fevereiro 2026

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Top!

Hugo. M
23 fevereiro 2026

Eten was lekker

Lodewijk
22 fevereiro 2026

Snel besteld en supersnel bezorgd. Kwaliteit eten is prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hugo. M
22 fevereiro 2026

Eten was lekker

Hugo. M
22 fevereiro 2026

Eten was lekker.

Hetty
19 fevereiro 2026

Heerlijk gegeten . Prima bezorgt binnen de aangegeven tijd en heerlijk warm

Hugo. M
19 fevereiro 2026

Eten was lekker.

Jan
18 fevereiro 2026

kwaliteit zeer goed, bezorging bijna 20 minuten later dan verwacht

Hugo. M
17 fevereiro 2026

Ik heb eten op gehaald gisteren en ik heb nu flink diarree. Ik had 2 Wok to Go besteld. 1 met Garnalen en 1 Tchap tchoy kip. Willen jullie goed opletten met het eten. Dank je wel.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E.S.
15 fevereiro 2026

Eten besteld om 16:30 uur voor bezorging om 18:00 uur. 18:20 uur maar even gebeld waar ons eten bleef. 18:30 uyr werd het eindelijk bezorgd maar was lauw warm.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marion
15 fevereiro 2026

Zeer smakelijk. En op tijd bezorgd.

Daan
14 fevereiro 2026

Eten was ruim een uur later dan verwacht.

Sanne
14 fevereiro 2026

We hebben bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Toen we belden, zeiden ze dat het nog niet klaar was en nog een half uur zou duren en toen was het ineens na 10 minuten binnen. De sushi liefhebbers thuis waren erg teleurgesteld, het leek een beetje alsof het even snel bij elkaar was gelegd. De smaak was anders dan anders en het totaalplaatje zag er anders uit dan op de website. Ook stond er op de bon dat we iets gratis zouden krijgen, maar helaas, dat zat er niet bij. Heel jammer

Hugo. M
12 fevereiro 2026

Eten was lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hugo. M
12 fevereiro 2026

Eten was lekker

Nathalie
4 fevereiro 2026

Goede service en meedenkend!

Hugo. M
2 fevereiro 2026

Eten was lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Debby Oudhof
2 fevereiro 2026

Wederom half uur te laat….

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marianne
2 fevereiro 2026

Bestelling was 31 minuten later dan aangegeven. Meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen. Jammer!! Dit zijn we niet gewend!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Iepsma
2 fevereiro 2026

Veel te laat gebracht.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

S
1 fevereiro 2026

Eten is altijd goed, maar bezorging al meerdere malen veeeel te laat

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Erwin Regelink
1 fevereiro 2026

Om 16.40 uur besteld. Om 19.05 uur aangekomen. Ruim 2 uur! later.!!!! Erg slecht. Had even gebeld hoe het zit en dat er moeilijkheden zijn met bestelling. Had twee euro fooi gegeven. Doe ik nooit weer. Zeer slechte service!!!!!! We zijn niet tevreden

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kevin
1 fevereiro 2026

Zeer goede plek om sushi te bestellen / af te halen. Een echte aanrader is de zalm kataifi maki en crispy chicken maki deze zijn ongekend goed van smaak.

Ilse
31 janeiro 2026

Goede kwaliteit, ruime portie en goed op tijd en warm bezorgd!

Sf
31 janeiro 2026

Moest erg lang wachten, afhaaltijd komt niet overeen met de werkelijkheid. Smaak van tamago viel erg tegen en de andere sushi eigenlijk ook. Vlakke smaken

Hugo. M
30 janeiro 2026

Eten was lekker

Fred
30 janeiro 2026

Alle gerechten waren wederom heerlijk. De bezorging was zelfs eerder dan toe gezegd

Hugo.M
27 janeiro 2026

Eten was lekker

Hugo. M
26 janeiro 2026

Eten was lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jonker
26 janeiro 2026

Smaak was goed, maar eten was behoorlijk afgekoeld. Bezorging op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hugo. M
21 janeiro 2026

Eten was lekker.

Hugo. M
21 janeiro 2026

Eyen was lekker

Jan
21 janeiro 2026

Bestellen hier vaak en zijn altijd zeer tevreden, aanrader.

Debby Oudhof
20 janeiro 2026

Helaas zat de extra bestelde Tjap tjoy er niet bij, maar 2x Foeyong Hai.