Reviews from Sasaki Dronten

Recent reviews

4.0
Marcel
19 June 2026

Altijd even constant, vers en zeer smaakvol? Vriendelijk, gereserveerd, hard werkende mensen met veel passie en gevoel en oog voor kwaliteit. Het restaurant zelf mag wat aandacht hebben. We komen er met plezier, bestellen via de website gaat perfect.

A. Cornelissen
17 June 2026

Goede prijs kwaliteit verhouding en bezorging was prima op tijd.

Hugo. M
9 June 2026

Eten was lekker

Gaby Zijlmans
3 June 2026

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd

Angela
1 June 2026
Erris
29 May 2026

Altijd goed, wat wel jammer is, is die 25 cent voor ideal. Een beetje over de top als je al voor een kleine 40 euro besteld.

Hugo. M
27 May 2026

Eten was lekker

Jan
26 May 2026

Altijd zeer tevreden.

Iepsma
24 May 2026
M
24 May 2026
JT
23 May 2026

Eten was heerlijk! De bezorger netjes maar er was overal saus 🤦‍♀️

Cindy Elmont
22 May 2026

Heerlijk gegeten! Mals vlees (Peking Eend) en heerlijke groente

Anna
21 May 2026

Altijd lekker, steady kwaliteit!

Pepi
21 May 2026

Chinese bami met garnalen is heel lekker

Judith
20 May 2026

Warm eten, goede kwaliteit, netjes verpakt, grote porties.

Jenta
20 May 2026
Hugo.M
19 May 2026

Eten was lekker

Bert Stegeman
11 May 2026
Els Pol-Lodder
10 May 2026

Het was niet aan de warme kant

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hugo. M
5 May 2026

Eten was lekker

Hugo. M
5 May 2026

Eten was lekker

Nico
4 May 2026

Nu al voor 2e keer achter elkaar verkeerde bestelling gekregen: menu C besteld maar ipv kipfilet in zwarte bonensaus wilde ik de Bapi pangang met Ketjap. Maar telkens krijg ik bestelling met kipfilet in zwarte bonensaus en wordt de gewone bapi pangang verwisseld met Bapi Pangang met Ketjap🙈😔

F.H.
3 May 2026

Prima kwaliteit en heerlijk gegeten. Keurig op tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anne-lotte
2 May 2026
Sabina
30 April 2026

Was op het verkeerde adres bezorgd, gelukkig werd ik door de over buren gebeld

Hugo. M
30 April 2026

Eten was lekker

Hugo. M
30 April 2026

Eten was lekker

Hugo. M
30 April 2026

Eten was lekker

Nico
29 April 2026

Prima

Bert
24 April 2026

1ste keer hier besteld ,in 1 woord TOP

Wendy
21 April 2026

Eten is heerlijk, staat op tijd klaar. Prima.

Danny Oosting
19 April 2026

Altijd hele lekkere en verse sushi. Beste van Dronten!

Moger
19 April 2026

Heerlijk gegeten

Hugo. M
17 April 2026

Eten was lekker

Walter
16 April 2026
Anna
14 April 2026

Goede kwaliteit. Afhaal besteld, op tijd klaar en heerlijk warm.

Megan Leeuw
9 April 2026

Every time I order my food is made super quickly, it always reaches my home super hot, always so tasty and perfect!! The prices are super fair for the amount of food you get. Even the chopsticks are amazing! This may be my favorite restaurant in town. ♡

INJ
7 April 2026

Was weer lang geleden dat er een Drontse Game Night werd georganiseerd maar met de Sasaki Stickers op de schalen weet je dat het met eten wel op "hoog" niveau wordt geregeld (3e etage)

Joe blogz
5 April 2026

volgens mij had de bezorger het plastic tasje met eten laten vallen alles had gelegd en was een zooitje … 😤 Eten wat je verwacht van wereld stad Dronten redelijk dus

Harry
5 April 2026

Half uur sneller dan verwacht en de zelfgemaakte loempia was echt heerlijk

j
4 April 2026

ik kreeg het verkeerde eten bezorgd, toen ik hierover belde kreeg ik te horen dat het dten dat ik wilde, alleen afhaal was??? maar toch staat het op de website. ze kwamen vervolgens jet verkeerde eten ophalen, maar wilde het niet omruilen voor het juiste eten

Liesbeth Jacobs (The Netherlands)
31 March 2026

Bezorging was heel snel en we hebben hwerlijk gegeten. Ook grote porties, we hebben morgen nog een keer eten ;)

Astrid
30 March 2026
Remco
29 March 2026

Heerlijk gegeten

Annette
29 March 2026

Goede kwaliteit, niets op aan te merken.

Hugo. M
26 March 2026

Eten was lekker

Natasja
26 March 2026

De bestelling werd veel eerder bezorgd dan volgens de bestelbevesting. Ik vond dit wel fijn want ik had een beetje laat besteld en was bang dat ik heel lang op mijn eten moest wachten maar gelukkig niet.

Justin
23 March 2026

De wok to go boxen zijn echt een aanrader, heel veel eten en onwijs lekker voor een betaalbare prijs

Pepi
21 March 2026

Altijd lekker gegeten

Hugo. M
20 March 2026

Eten was lekker

Hugo. M
20 March 2026

Eten was lekker.

Hugo.M
17 March 2026

Eten was lekker

Pepi
16 March 2026

Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin

Stephan
14 March 2026

Was goed en erg mals vlees.

Hugo. M
14 March 2026

Eten was lekker

Sabina
13 March 2026

Super snelle levering, beef was alleen wel iets droog.

Hugo. M
10 March 2026

Eten was lekker

Hugo. M
9 March 2026

Eten was lekker. Maar de wijn was gewoon azijn. Niet te drinken. Sorry.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kevin
4 March 2026

Uitstekende kwaliteit van sushi, houden rekening met allergieën wanneer aangeven, goede service en altijd even vriendelijk.

Hugo. M
4 March 2026

Eten was lekker

FenE
2 March 2026

Eten zoals altijd top, alleen jammer dat de punten van 24-08-2025 niet meegenomen worden in mijn totaalpakket

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kevin
2 March 2026
Anita
1 March 2026

Het was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

YB
1 March 2026

Heerlijk eten, zeer vlotte bediening

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esther
27 February 2026

Heerlijke sushi en super snelle bezorging

Hugo. M
27 February 2026

Eten was lekker

Carlien
24 February 2026

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Top!

Hugo. M
23 February 2026

Eten was lekker

Lodewijk
22 February 2026

Snel besteld en supersnel bezorgd. Kwaliteit eten is prima.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hugo. M
22 February 2026

Eten was lekker

Hugo. M
22 February 2026

Eten was lekker.

Hetty
19 February 2026

Heerlijk gegeten . Prima bezorgt binnen de aangegeven tijd en heerlijk warm

Hugo. M
19 February 2026

Eten was lekker.

Jan
18 February 2026

kwaliteit zeer goed, bezorging bijna 20 minuten later dan verwacht

Hugo. M
17 February 2026

Ik heb eten op gehaald gisteren en ik heb nu flink diarree. Ik had 2 Wok to Go besteld. 1 met Garnalen en 1 Tchap tchoy kip. Willen jullie goed opletten met het eten. Dank je wel.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

E.S.
15 February 2026

Eten besteld om 16:30 uur voor bezorging om 18:00 uur. 18:20 uur maar even gebeld waar ons eten bleef. 18:30 uyr werd het eindelijk bezorgd maar was lauw warm.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marion
15 February 2026

Zeer smakelijk. En op tijd bezorgd.

Daan
14 February 2026

Eten was ruim een uur later dan verwacht.

Sanne
14 February 2026

We hebben bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling. Toen we belden, zeiden ze dat het nog niet klaar was en nog een half uur zou duren en toen was het ineens na 10 minuten binnen. De sushi liefhebbers thuis waren erg teleurgesteld, het leek een beetje alsof het even snel bij elkaar was gelegd. De smaak was anders dan anders en het totaalplaatje zag er anders uit dan op de website. Ook stond er op de bon dat we iets gratis zouden krijgen, maar helaas, dat zat er niet bij. Heel jammer

Hugo. M
12 February 2026

Eten was lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hugo. M
12 February 2026

Eten was lekker

Nathalie
4 February 2026

Goede service en meedenkend!

Hugo. M
2 February 2026

Eten was lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Debby Oudhof
2 February 2026

Wederom half uur te laat….

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marianne
2 February 2026

Bestelling was 31 minuten later dan aangegeven. Meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen. Jammer!! Dit zijn we niet gewend!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Iepsma
2 February 2026

Veel te laat gebracht.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

S
1 February 2026

Eten is altijd goed, maar bezorging al meerdere malen veeeel te laat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erwin Regelink
1 February 2026

Om 16.40 uur besteld. Om 19.05 uur aangekomen. Ruim 2 uur! later.!!!! Erg slecht. Had even gebeld hoe het zit en dat er moeilijkheden zijn met bestelling. Had twee euro fooi gegeven. Doe ik nooit weer. Zeer slechte service!!!!!! We zijn niet tevreden

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kevin
1 February 2026

Zeer goede plek om sushi te bestellen / af te halen. Een echte aanrader is de zalm kataifi maki en crispy chicken maki deze zijn ongekend goed van smaak.

Ilse
31 January 2026

Goede kwaliteit, ruime portie en goed op tijd en warm bezorgd!

Sf
31 January 2026

Moest erg lang wachten, afhaaltijd komt niet overeen met de werkelijkheid. Smaak van tamago viel erg tegen en de andere sushi eigenlijk ook. Vlakke smaken

Hugo. M
30 January 2026

Eten was lekker

Fred
30 January 2026

Alle gerechten waren wederom heerlijk. De bezorging was zelfs eerder dan toe gezegd

Hugo.M
27 January 2026

Eten was lekker

Hugo. M
26 January 2026

Eten was lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jonker
26 January 2026

Smaak was goed, maar eten was behoorlijk afgekoeld. Bezorging op tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hugo. M
21 January 2026

Eten was lekker.

Hugo. M
21 January 2026

Eyen was lekker

Jan
21 January 2026

Bestellen hier vaak en zijn altijd zeer tevreden, aanrader.

Debby Oudhof
20 January 2026

Helaas zat de extra bestelde Tjap tjoy er niet bij, maar 2x Foeyong Hai.